mercoledì 10 ottobre 2012

Studio... molto...

Esmaspäev oli siis see õnnelik päev, kui Murx sai lõpuks oma kooliasjad korda ning käis ka esimeses loengus.
Esmalt saatsin aga Julie bussile, kellel õnnestus lõpuks Bolognast omale tagasisõidupilet (tasuta!) saada ning asusin Cinema Excelciori nimelist hoonet otsima. Kuna Google Maps Padovas eriti ei tööta (ühte tänavat võib olla kolmes Padova otsas), üritasin kasutada oma mälu, sest Illiena oli mulle paar päeva tagasi näidanud, et see vana kinohoone (!?) on kuskil seal. Leidsingi koha üles ja tõepoolest- kolm päeva järjest, hommikuti kell 8.30 leiab vanas kinohoones aset minu ladina kirjanduse loeng. Loomulikult olin ma ainus blond, kardetavasti ka ainus välismaalane ning ainus inimene, kes rüperaali kasutas. Nojah, mis seal ikka muud teha on, kui isegi õppedokumendid jagatakse meil paberi peal ja meil on reaalselt õpinguraamatud.


Matrikulatsiooni dokument.

Nojah, siis oli vaja veel paar allkirja ja Postitalianes veedetud tund aega ning TÜ filosoofiateaduskond ei saa minuga enam õiendada, et ma pabereid ei täida. 

Kahjuks või õnneks algas mul juba eile õhtul aga nädalavahetus, sest kuna Itaalias on praegu lõpetamiste nädal, jäävad meil paljud tunnid ära. Ja noh, mul on üldse palju tunde, eks. Minu tunniplaan siis:

E-K 8.30-10.30 ladina kirjandus
E-K 12.30-14.30 kreeka ajalugu
T-N 16.00-17.30 itaalia keel A2

Nii ma oma 21 ainepunkti peaksin täis saama.

Aga lõpetamistest. Njah. Kesklinnas on veel üks suur väljak, millest ma teile rääkinud pole. Palazza dei Bo. Ning seal kuuled pidevalt ühte laulu "Dottore, dottore , dottore, del buso del cul vaffancu, vaffancu, vaffancu!" - Doktor, doktor, doktor, p***eaugust, mine perse jne - nii see juhtub kui lõpetad doktorikraadiga Itaalias ülikooli ning sinu auks peetakse pidustusi. Nimelt koguneb mingi kari sõpru kokku, lõpetaja riietatakse imelikuks (me oleme kohanud siiamaani prostituuti, klouni, teenijannat, Christiano Ronaldot, naked man-i) ja ta peab lugema vigadeta mingit postrit, mis tema kohta on tehtud. Kui teed vea, pead jooma, ja kõik muudkui laulavad. Õnnelikud inimesed need itaallased... 






Ja see vend lihtsalt ongi seal..




Nessun commento:

Posta un commento