giovedì 4 ottobre 2012

Sünnipäevalapsele. :)

Selle võiks tegelikult siinsetele poistele selgeks õpetada, aga Ott laulab seda ikka paremini:

Täna selge on see mul

Miks planeet teeb tiire
Talle meeldib päike
Nagu minule sa (just nii)

On sinuta pime
Ja ma teeks mida iganes
Et käes sind hoida saaks 
Nii et leek mind kõrvetab
Armastus põletab

Ma tean
Kuni südames kõrged leegid
Ohvrituld minuga teed
Ma tean 
luba minul olla kas või ainult
Süte peal sulanud jää......






....

Jah, Tõsi ta on,, et mind ei ole sel tähtsal päeval seal kui karsklasteliidu esinaine saab 21-aastaseks. Samas on mul olnud au olla tema kõrval imelised 14 aastat, nendest 6 aastat väga hea sõbrannana ning viimased 2 lausa kaksikõena. See side on katkematu. :)










Tanti auguri a te, cara Silva! :*

Sinu Muumi


ps. See pilt => on mul ikka voodi kõrvale kleebitud, kahe teise nunnuka pildi kõrval :)

Nessun commento:

Posta un commento