sabato 8 dicembre 2012

IL NEVEEEE!!!!!!!!!

MEIL SAJAB LUND!!!!

Ja nagu arvata oli, on riigis kaos. Juba neljapäeval hoiatas meid itaalia keele õpetaja, et nädalavahetusel tuleb lumetorm. Me Magnusega loomulikult ainult muigasime selle peale, sest nojah, itaallased võivad alati pool juttu juurde panna, nii et eeldatavasti on see väike lörts, mis alla tuleb. 



Ja noh, näed, täna kella 4 paiku, kui ma oma grandioosset tõlget kodus tegin, hakkaski sadama. Terve facebook oli lumepostitusi täis, mina vaatasin välja- mingit sodi sadab. Käisin poes, tänavad ka kesklinnas inimtühjad ning kui tänaval ka oli mõni inimene, siis ta ruttas oma VIHMAVARJUGA (!) kuskile varju alla. Rongijaama oli kogunenud päris suur hulk inimesi, kõik rääkimas mingist lumetormist.. Ja siis mina jalutan, siiras naeratus näol, ringi, pole mul vaja ei vihmavarju ega midagi. Puhas rõõm, ja väljas oli 4 kraadi veel sooja. 

Meil on toas aga 14 kraadi sooja, sest toredad itaalia onud ei viitsi meid kütta :) täna istusime köögis, keetsime gaasipliidil kogu aeg vett, siis läks tuba soojemaks. Kõige "parematel" hetkedel tõlgin ma Homerost aga niimoodi:


Ühel hetkel piilusin ma aga aknast välja ja polnud seal kauem midagi mõelda.. ÕUEEE!!!!!








Itaalia ajalehtede kohaselt lõpeb "kriisiolukord" pühapäeval. Ma naudin seni talve. Muide, eile oli ilm aga selline:





Eelmisel pühapäeval käisime aga Feltres, 150 km kaugusel põhjas, mägedes... Külastasime kohalikku õlletehast, "proovisime" õlle, käisime uisutamas ja sõime kuskil imelikus kohas õhtust. Ehk siis oli taaskord ESN-i tripp, et lõpuks pidime tuumikut ootama, sest nad tahtsid juua. Koju jõudsime kell 1 öösel. Naiss.. 















Siia lõppu tänusõnad. EMMELE!!! (Need mängukaardid on täiesti asja ette läinud, sokulaadid on söödud ja nüüd ongi varsti tore koju tulla, hihi) ESSULE!!! (See kaart oli nii kipa ja nii Erasmuse moodi) KATILE!!! (Nii vahva on teada, et Eestis on kõik "vanaviisi" Jagus naerukrampe küll ja veel) SILVULE!!! (Sest jäta suitsetamine maha ja tee oma perele ise jõulupraad) ANNILE!!!(See sms.. oh,see sms!) MAREKULE!! (Et sa mind talud) MADISELE!!! (Et sa mind VEEL rohkem talud) KINGALE!!!(Sest meil on külm) THORINAMAIAPATRITZKAKOPOBASTAMALENASRICANDREMAGNUSele... Because you are so awesome!! :)

2 commenti:

  1. OMFG 14 kraadi ?!?!?!?!?!?!? Are you mad!?!=!=!
    APPII :D

    RispondiElimina
  2. Madis leiutas termomeetri nii et jah :) Imekombel läheb öösel soojaks, et ma oma kahe tekiga pean vastu. Villased sokid ka ofc :D
    Aga hullemaks on läinud.. :)

    RispondiElimina