giovedì 13 ottobre 2016

Ah mis sa plärad ehk Blond tulnukas loengus

Natuke naljakas on nüüd, kui ma Eesti spordimaastikust veidi kõrvale jään, lugeda uudiseid ja muiata nende armsate skandaalikeste peale. Näiteks see, mis juhtus eile, kui Villu kirjutas Kalev/Cramole märgukirja, et intervjuusid tuleb mingite reeglite järgi anda kohe otse-eetris ning seepeale kirjutas Mürka kohe ÕL Facebooki (Ats ütles tabavalt: päris uhke, kui NBAs mänginud vend Õhtulehe Facebookis hängib) talle vastulause.

Täna hommikuks oli Ville juba tabanud Varraku ja nii see "skandaalike" toimib. Mul on naljakas. Ausalt. Sest sääsest on tehtud elevant, aga kõiki samas hullult huvitab. Ja siis inimesed küsivad, miks ma aja maha võtsin. Kas just selle pärast, aga ma vaikselt enam ka ei jaksanud nende pseudoprobleemidega jageleda. Kes mind ja minu lemmikalade muresid teab, mõistab koheselt. Pärast Riot oligi mul kopp ees, eriti pärast seda, kui mu postkasti potsatas üks kergem sõimukiri ühelt treenerilt.

Saage üle. Ausalt. SAAGE ÜLE! Tulge siia ja naeratage. Ausalt. Vähem vingumist, vähem laps olemist.

Aga tegelikult tahtsin ma natukene koolist kirjutada. Catanias kuulun ma siis humanitaarteaduste alla ning kõik minu loengud toimuvad kloostris. Jah. Lugesite õigesti: Monastero dei Benedettini ehk Monastero di San Nicolo l'Arena on üks suurimaid Euroopa kloostreid ning kuulub UNESCO pärandisse. 16. sajandil ehitatud kloostris olen mina eksinud kahe päeva jooksul ära täpselt viis korda. Sest et why not.



Kahjuks või õnneks pole mul siiski nii palju aineid, kui alguses plaanisime võtta. Üks aine (ja sellest on väga kahju)  - antiikdraama - on kavas järgmisel semestril ja nõnda kaua mul aega oodata pole. Seega tahtsin asendada selle ladina keelega, aga.. see tundus nii lihtne. Kuigi ma olen magistri teine aasta ning ka siinse õppekava järgi on see aine magistri teisel aastal, võetakse läbi Eesti bakalaureuseprogrammi ehk.. ma olen selle ju läbi teinud! Õppejõud oli iseenesest tore vanem naisterahvas (meenutas mulle veidi Anne Lille), kuid selle aine juurde ma vist ei jää. Põhjuseid on mitu: esiteks magistritöö, millega ma tahan tõesti siinse aja jooksul üldiselt ühele poole saada.

Pange nüüd kõrva taha minu magistritöö teema: INTERVJUEERIMISTEHNIKAD ANTIIK-ROOMA KOMÖÖDIATES TERENTIUSE JA PLAUTUSE NÄITEL

Teiseks: eksam tuleb teha itaalia keeles, sest see professor ei usu, et ma soravalt ei räägi ning tahab, et ma teeksin suulise eksami ka itaalia keeles (üldse paljud itaallased arvavad, et ma olen itaallane). Aga kas ma ei usu endasse või ma lihtsalt tean end liiga palju, et ma ei julge sooritada eksamit läbi kolme keele (teades, et olen osad tekstid varem ju eesti keelde tõlkinud, saaksin tõlkida teljel eesti-itaalia, aga mõned tekstid olid ju tundmatud.. Ehk telg ladina-eesti-itaalia? Ladina-inglise-itaalia? Ladina-itaalia?????) Ee..ei.

Seega on mul praegu plaan õppida võimalikult palju itaalia keelt (see peaks andma 9EAP) ning siis juurde Suur-Kreeka ja Sitsiilia arheoloogiat (jee, eksam inglise keeles, aga täna sain üllatavalt palju aru ja lõin isegi diskussioonis kaasa).

Tunniplaaniga on veel iseenesest tegemist, aga olukord pole enam nii hull kui paar aastat tagasi Padovas,

Merili astub klassiruumi ja..

  • Kõik jäävad vait, sest keegi teine pole blond ja heleda nahaga
  • Jõllitamine jätkub, sest Merili avab oma rüperaali
  • Algab sosistamine, kes see imelik tulnukas küll on
Õppejõu klassi sisenedes...
  • Tõusevad kõik püsti...
  • Avavad oma kaustikud..
  • Ja asuvad sõna sõnalt kõike tsiteerima, jälgides jätkuvalt puuriva pilguga, miks mina arvutis klõbistan
Ehk väga sarnane minu jutule neli aastat tagasi! LOE SIIT!


Väike vaade ka


Nessun commento:

Posta un commento