sabato 1 settembre 2012

Viimane...

Viimane trollisõit. Viimane raadiomajaskäik. Viimane kohtumine. Viimane... pidu. Oh, ei! Nagu Rassu minu üliägedal lahkumispeol ütles: "Ma ei nuta, et sa ära lähed. Aga ma olen veel õnnelikum siis, kui sa tagasi tuled. Seda me tähistame!"

Indeed. Meenutus minu viimasest peoõhtust Eestimaal.


            "Ooo, mis siin on!!??"

              Tõesõna, minu lemmikpaar. Mina neid ju tagant sundisin :)

                 Crazy animals.

                           Naerusuised preilnad

       Elinat polnud ma vist näinud.. ee.. pool aastat?

Georg soovis mulle vähemalt 10x "Palju õnne sünnipäevaks!"

Järjekordne check läks listi. Silvi ja Maie naljad aga ei kao.


            Reiv kell 3 hommikul on vägagi teemas.


 Veel rohkem on teemas vein kell 4 hommikul.

Suur aitäh!

Silvi, Nele, Unnu, Põllu, Gertsu, Mellu, Kati, Villu, Ode, Rassu, Olari, Kiisu, Risto, Marko, Ants, Kaarel, Mart,  Liset, Elina, Hunt, Gera, Silvia, Kessu, Hesa, Pips, Madis, Sander, Sannu, Karin, Ralf, Sellu, Heleri, Catleen, Georg, Joonas, Parol, Christopher jt keda ma tõesti ei suuda enam meenutada.

Nessun commento:

Posta un commento